webmehr.com - An Overview

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اهميت شرکت گسترده مردم در روز جهاني قدس و حمايت از ملت مظلوم فلسطين گفت: بسياري از کينه ورزي ها، تحريم ها و مشکلاتي که بر جمهوري اسلامي ايران تحميل شده است به دليل ايستادگي بر سر آرمان انقلاب از جمله حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزگري رژيم صهيونيستي است.

بخاطر اینكه از ریشه ها جدا شدیم ، تهی شدیم ریشه هایی كه متعلق به ائمه معصومین است ... روز به روز از معنویت فاصله گرفتیم، به شعار زدگی محض رسیدیم ، در آن دوران زیبا ما اینجوری نبودیم.

 وکلا نیز اگر بخواهند از مشاوره تلفنی استفاده کنند با مشکلاتی مثل عدم دسترسی به مدارک موکل و یا عدم امکان دریافت هزینه از موکل رو به رو خواهند شد.

این ضربه خوبی برای آقایان بود كه گمان می‌كردند با چند تا آدم به نام اصلاح‌طلب روبه‌رو هستند چرا كه حالا خود را با توده‌های مردم روبه‌رو می‌بینند و این برای آنها دردناك است.

Just click here to download   webmehr Rename or reorder a page through the configurations menu close to the webpage identify. Alternatively, simply click a website page's identify to rename it or drag a website page's identify to reorder it.

این قانون كه برای صیانت از حقوق و آزادی‌های اساسی و كرامت انسانی، مندرج و مؤكد در قانون اساسی به تصویب رسیده، صداوسیما را مكلف به انجام اموری نموده كه از وظایف قانونی آن سازمان تلقی گردیده و متخلفین از آن‌را متوجه ضمانت اجراهای حقوقی و كیفری نموده است.

.. آن رشادتها كجا رفتند ... غرور ما را گرفته ... ماچیزی از خودمون نداریم هر چه داریم متعلق به شهداست و مردانی كه پایمردی كردند تا ما در عرصه های مختلف قدم برداریم .

امام خمینی(ره) چند روز پس از صدور این پیام تاریخی در سخنرانی مهمی در جمع اقشار مختلف مردم به تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در شهر قم با تکیه بر آموزه‌های دین اسلام به‌ویژه وصیت امیرالمؤمنین علی بن‌ابی‌طالب(ع) مبنی بر ضرورت دشمنی با ظالم و حمایت از مظلوم و با تأکید بر این که «روز قدس» یک روز جهانی است، فرمود: «روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است… روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. … روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد … و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود.

این رسانه ها همچنین چندین روز طرح یک طرفه شدن خیابان ولیعصر(عج) تهران را چونان معضل اصلی شهروندان تهرانی منعکس کردند و به راحتی از کنار مزایای آن گذشتند.

حجاريان، عطريانفر و شريعتي همچنين در اين ميزگرد به سؤالات صريح مجري برنامه درباره علت واقعي تغيير نگرش ها و ديدگاه‌هايشان و روند سريع اين تحولات فكري رو به رو شدند و به تشريح علل و چگونگي اين تحولات فكري و نظري پرداختند.

این‌گونه اعمال بر اساس قوانین جاری كشور جرم محسوب می‌گردد. مطالبی كه در این ایام بدون طرح و اثبات نزد مراجع قضایی تحت عنوان اقاریر و اعتراف ایراد می‌گردد و به بهانه‌های مختلف به نمایش درمی‌آید. به دستاویزی غیرقانونی برای هتك حرمت مكرر از سوی عده‌ای مشخص بدل گشته است.

محسن رضایی گفت: آقای احمدی نژاد رییس جمهور ایران اسلامی است و باید به دولتمردان کمک کرد تا مشکلات مردم هرچه زودتر حل شود زیرا پیگیری حقوق مردم در صلح و دوستی بهتر محقق می شود.

عضو جامعه روحانيت مبارز هرگونه جسارت و اهانت به ساحت امام و بيت ايشان را حرام دانست و بيان داشت: جايگاه بيت حضرت امام بايد همواره حفظ شود.

متن کامل نامه فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی به حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه به این شرح است :

Report this wiki page